טיפים חשובים להתנהלות נכונה במהלך הניקיונות לפסח

עפר גדנקן No Comments on טיפים חשובים להתנהלות נכונה במהלך הניקיונות לפסח

תקופת הניקיונות לפני חג הפסח מחייבת אותנו לנהוג במשנה זהירות על מנת לשמור על שלום משפחתנו ולהגיע אל החג בבטחה, שלמים ובריאים.
מכבי מגישה טיפים חשובים ויעילים להתנהלות נכונה במהלך הניקיון

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שומרים על הילדים. פעולת מנע ראשונית לשמירה על ילדינו מחשיפה לחומרי ניקיון רעילים היא אחסון חומרי הניקוי בארון הרחוק מהישג ידם של ילדים. נייחד לחומרי הניקוי ארון גבוה או ארון נעול ונקפיד ביתר תשומת לב שלא להשאיר חומרי ניקוי במיקומים זמינים, אפילו לא לרגע בודד. רגע אחד של אי שימת לב עלול להיות הרה אסון.

שומרים על הידיים. בעת שימוש בחומרים חריפים ופעילים, חשופות הידיים למגע עם החומרים שאינם מיטיבם עם העור. לשמירה מיטבית על עור הידיים וכשמירה כללית על הגוף ממגע מיותר עם חומרים מזיקים, נקפיד על עטיית כפפות מגן עבות ואיכותיות לכל משך הזמן של השימוש בחומר החריף.

שומרים על ההוראות. חשוב מאד לקרוא היטב את הוראות השימוש המוטבעות על גבי כל חומר ניקוי או מוצר ניקיון טרם השימוש. שימוש לא נכון עשוי לגרום לתופעות לוואי מסוכנות כתוצאה ממפגש של חומרים אסורים במגע בין חומר הניקוי למשטח המנוקה. בנוסף, נימנע מלערבב חומרי ניקוי זה בזה, ערבוב חומרים מנוגדים עלול ליצור הרכב כימי מסוכן שיכול להביא לפגיעות חמורות ומסכנות חיים.

שומרים את האריזות. נאחסן את חומרי ותכשירי הניקוי השונים באריזתם המקורית. נימנע מלהעביר חומרי ניקוי לאחסון בבקבוקים שאינם מסומנים, מיכלים חד פעמיים, כוסות או אריזות שונות. בלבול רגעי בין סוג האריזה לתכולתה עלולים להיות מסוכנים ולהביא לשימוש בלתי מבוקר בחומר הניקוי.

שומרים על האוויר. חומרי הניקוי החריפים מסירים היטב את הלכלוך בעזרת החומרים הפעילים, אך החומר הפעיל אינו נשאר רק על המשטח המתנקה אלא ממלא גם את האוויר באדים שאינם בריאים לשאיפה. על מנת לשמור על אוויר צלול ורענן נשאיר חלון פתוח בזמן השימוש בחומרי ניקוי ונרוויח מלבד הבית הנקי, גם אוויר נקי ובריא לנשימה.

שומרים על האווירה. שעות הניקיון הרבות עשויות להביא לידי עייפות שניכרת לעיתים גם באווירה. נשים לב ליצור הפסקות ביניים לשתייה ואכילה, לאגירת כוחות ולהתעמלות קצרה שתזרים כוח חדש בעורקים ותיתן מרץ להמשיך בעבודות הפסח. לשמירה על אווירה נעימה גם בערב החג, נדליק מוזיקה אהובה על בני המשפחה ונרתום את כולם לעבודה על פי הקצב.



0 תגובות